|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
Joleridibombo - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
| Joleridibombo | 04.06.04 - 18:47 | Jooleriidiiduu...
Na Bombo, wenn fasch ah jöödelä ?
Wo findet mer denn Dich wenn under all dene trächtige ?
Cha Dir säge da isch ganz schö was los... allerdings glaubi nid dasi Dich dert bsuechä wirdä... das haltet mä ja nur us mit oder ganz viel
wünsch Dir aber ganz viel Spass... wür Di ja scho gärn gseh imä schönä Sännechutteli oder so...
Jooleridüüdää
| Autor: Hawaiigirl

| Viewed 52x
Mitteilung schreiben...
Diskussions Thread:
jödeldidüü! | Bombo 04.06.04 - 20:57
| sagt alles, oder?

ha ha ha, und grad namal ha.
das findet euses hawaiigirl wohl wieder schampar luschtig, gäll....? hihi.. dä bombo leit morn garantiert keis sännechutteli aa und au das komische runde judechäppli - wo dä ameise und bergflöh uf em chopf söll warm gäh - bliibt schön im schrank.
nei nei, liebs luusmeitli äh hawaiigirl, dä bombo chunnt zwar so es dämlichs hälfer-t-shirt über, aber das bruuch i denn höchschtens als windflagge für bülach! wer also uf em stadtweiher (hät's überhaupt eine??) wetti go surfe, dä chan mich apage und ich gibe denn ufgrund mim t-shirt die aktuelli beaufort-skala dure...
ächz. und dezue chunnt na, dass i vo 21.30 uhr bis 02.30 muess anehebbe. weisch wie lang! wenn aber d'prognose guet sind, fahr i aaschlüssend grad zum entsprächende tümpel los und mach denn am zielort es big-chrööösi!
see ya, mir ghöred eus. und ebe: alternativ-programm wäri wakeboarde! (los chomm, das ziehnd mir jetzt dure!)
bomboooo!
|

| | Stadtweiher... | Hawaiigirl 04.06.04 - 21:54
| Waaas...Bombo nid mal im Patriotegwändli!!!
So schad, het sicher guet usgseh
Klaro hemmer än Stadtweiher!!! und denn was für eine:Mit Tierli und Spielplatz... mängisch sogar mit Bombo am jöödelä ...
Für morn bestaht d'Hoffnig für a chli Wind am oberä Bodensee und wenn Du guet jödelisch werde mir ja vilech mit was am So. us Norde belohnt... Also, go for it Und susch, wenndä z' Joo, dii und s'Düü nid breichsch gömmer halt ga wakebördle! Yeap, da wäri voll däbii!
|

| | trödeldödel | Bombo 05.06.04 - 12:17
| hihi... jödelididüüdeldüü! gsesch, bin scho mächtig am üebe, sodass es denn morn au richtig klappe tuet! smile... und suscht tüemmer halt eis jöööödele hinderem motorböötli...
|

|
Mitteilung schreiben...
|
|