|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
dies und jenes - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
| dies und jenes | 31.05.04 - 09:42 | gääähhhnn! guten morgen liebe sorgen...
also biken oder shisha-rauchen bzw. ein drinkli trinken scheint mir heute bald einmal die beste lösung...
hänge immer noch halb im bett und faulenze ein wenig. wahrscheinlich gehen wir badminton spielen und kotzen uns wenigstens dort noch ein wenig die lunge aus.
hawaiigirl: dir soll ich auch noch ein grüssli von der bombina ausrichten. scheint ihr ein wenig besser zu gehen, das mundwerk - ich meine das verbale... - funktioniert auf jeden fall bereits wieder in vollen zügen... hihi.
stormi: habe wahrscheinlich bis heute abend kein akkuzugang mehr. bitte nachwievor über surftalk.
peti: wie wär's, wenn du beim biken noch ne runde portugiesisch lernen würdest? hättest gleich 2 fliegen mit einer klappe geschlagen.. hehe...
sollte wirklich jemand konkret wakeboarden gehen wollen, dann bitte unbedingt meldung an mich! wäre sofort dabei!
| Autor: Bombo

| Viewed 56x
Mitteilung schreiben...
Diskussions Thread:
| arbeiten ist schön.... | nicole 31.05.04 - 13:56
| toll, wenigstens chan ich echli über de compi de 'frei'tag mit eu gnüse. bhaltet mi über eui shisha-, cocktail, wakeboard, bike-session ufem laufende.
...denn gaht au de tag im op's schneller verbii! Viel Spass!!
|

| | du arms | Bombo 31.05.04 - 16:29
| ou du armi armi nicole... muesch im op schäffele, während mir bi dem kackwätter nöd wüssed, was mache... hihi...
zuegäh, hüt echli schaffe hetti eus allne wahrschinli nüt gschadet, während du denn bi schönem wätter defür wieder en tag frei überchunnsch. s'biileid söll also mit dir sii... hihi..
bis bald wieder und ebe gäll, dä mit dä drinks giltet denn! mit unterstützig vo eusem hawaiigirl und dä looper-bandi schaffe mer das scho!
bombo
|

| | Kei Shisha hüt, aber däfür en Big Swell...! | Martin (Gast) 01.06.04 - 00:36
| Aloha Nicole!
Hät hüt leider kei Shisha-Party meh ghä und au kei Wind! Aber bi dä nöchste Surfsession gits wieder en tolle Après-Surf! Mit Grill, Shishaaaaa und und und... !
Däfür händ mer euis en Mega Swell im Kino inezoge! "The Day after tommorrow"! Das wär ä Wälle... !
Hey, mer ghört sich...
Greetz
Martin
| Martin (Gast) |
Mitteilung schreiben...
|
|