|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
Sorry wäge Carro... ha dr Dongle vo minere Wägfahrsperri kurzzytig verlore... :-( - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
| Sorry wäge Carro... ha dr Dongle vo minere Wägfahrsperri kurz... | 20.04.04 - 09:26 | Hallo Chrigi, Berni und Co.
Tut mir Leid dass ich eifach eso komentarlos verschwunde bi. Wo dir z'Carro vom Parkplatz losgfahre bi, han ich mi kleine Dongle vo minere altertümliche Wägfahrsperri nümm gfunde (ich ha das Ding denn spöter emol im Fuessruum vo dr Bifahrersite gfunde). Bis ich mi versteckte Ersatzdongle im mim Gepäck gfunde ha isch's sicher 20 Minute gange. Ich ha mi no schnäll vom Ibo verabschidet, wo jo äu no in Carro gsi isch, und ha zu euch welle an obere Surfspot koh. Ich bi zwei mol hi und här gfahre vo dr Lagune zum obere Freestylespot und ha äu ca. 1 Stund bi dr Lagune gwartet und nach däm ich nomol z'Carro verbi bi und niemer meh gseh ha, han ich ebe d'Rückfahrt nach Le Lavandou in Agriff gnoh.
Ich ha zwar vorhär no versuecht dr Simon per Mobiltelefon und SMS z'erreiche, ha aber leider nie e Antwort becho. So isch es mir leider nid möglig gsi mi bi euch no vernünftig z'verabschide. Sorry.
E schöni Zyt und bis bald emol an eme See
Alain
| Autor: Alain

| Viewed 117x
Mitteilung schreiben...
|
|