|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
:confused: windgötter :confused: - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
windgötter  | 14.10.04 - 10:44 | aloha soulis,
wer hett da sie's süppli nid ufgesse und d'windgötter beleidiget??? wem sie's brett wird verbrennt??? mer chönnted's ja nur virtuell verbrenne und no en windtanz ufführe.....los jungs mached was, i bin in weniger als 2 wuche im militär..... hend doch erbarme
shakka
tom
| Autor: surflord

| Viewed 32x
Mitteilung schreiben...
Diskussions Thread:
| still gestanden!! | Bombo 14.10.04 - 13:02
| du bisch en glatte, shakka! ich dörf am ziischtig für ganzi 3 1/2 wuche is militär!!! ha, das isch denn im fall än kack! vorallem wenn mer erscht vor 2 wuche us 30 bis 35 grad warme temperatur cho isch und jetzt scho wieder füdliblutt dörf im dräck use übernachte. tami siech.
|

| | Du au!!!! | surflord 14.10.04 - 13:34
| bisch i dem fall au eine vo dene arme wo denn nix mached usser oder han i was vergesse??? Junge i muess uf kloten go es paar schlümpf uusbilde da hettet's sich au gschieder en andere usgsuecht.... alter krieger, wo gahsch denn du ane???
hähähähää bin i dem fall nid de einzig soulrider wo i dem verein no festghalte wird.....
c ya
shakka
tom
|

| | Dä Seich! | Alain 14.10.04 - 14:12
| Zum Glück han ich dä Seich hinter mir. Mini beide letschte WK-Täg han ich im Septämber z'Bärn bi de Informatiker im Büro verbrocht. Nie meh muess ich ins Militär ...usser es git Krieg, was mir jo nid hoffe.
Apropos Wind: goht öpper vo euch über Wiehnachte nach Südfrankrich?
Wie kalt isch es denn dört zu däre Zyt eso? Het öpper Erfahrig?
Alain
|

| | so schön sött mer's ha... | surflord 14.10.04 - 14:23
| hi alain, weisch i muess no 2 wk mache und denn han is au hinter mier, bin ebe echli en spahtzünder gsi, han d'rs dazumal um 2 jahr verschobe suscht wär i doch au scho fertig
also in südfrankrich isch es sicher wärmer als bi eus ir schwiiz, aber wegem wind muesch de souli frage, wie lang gahsch denn uf südfrankrich?? würd villicht es verlängerets week end au no mitcho, oder denn über silvester wär sicher no witzig, de champagner am meer nach enere surfsession go kille villicht chömmed jo no meh mit???
cheers
shakka
tom
|

| | wk in hyéres... | Bombo 14.10.04 - 14:56
| hey hoo!
ja diä säck bhaltet mi no für genau 4 wk oder in andere worte ich muess no 67 täg mache!!! weisch wieviel geili surftäg dass das wäred, gottfriedstutz!
ich muess am ziischtig in chloote iirucke, wird denn aber wahrschinli en huufe mato becho und verschiebe denn wieter nach waldstadt (irgendwo nöchi herisau, det wo's nass und dräckig isch).
wäge surfem über wiehnachte: 1. han in jeri en düütsche känneglernt, wo scho sit mehrere jahr immer uf sardinie über diä tage gat. das müessi ächt dä hammer sii! praktisch kei lüüt und no einigermasse aagnehmi temperature (lange aazug mitnäh!!).
2. ich wür irgendwie verdammt gern über diä tage uf südfrankriich, aber wiehnachte / neujahr fallt erschtens so blöd das jahr und zweitens wär eusi abteilig im gschäft mit minere abweseheit denn bald emal usgstorbe. shit happens. aber boys and girls: sobald diä freie täg wieder besser falled als das jahr, logisch, denn isch dä bombo sofort debii!!
|

| | alain | seimen 14.10.04 - 16:08
| he he alain
hmm was hab ich da auf f... du weist schon gesehen. vermisse deine news von deinem oktoberfest.
greetz simon
|

| | eifach nid stresse lah | surflord 14.10.04 - 16:46
| jo bombo, da hesche es los zoge mit herisau, bin letscht jahr detä gsi....wääääähhhhh, chalt, nass und dreckig, hesch voll recht wenn denn wieder in chlote abgisch chasch mer jo bscheid geh, bin sicher no detä, usser si lönt mi mal wieder frühener hei gah es isch jo nur es träumli gsi....
shakkalaka
tom
|

|
Mitteilung schreiben...
|
|