|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
Wind für Montag - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
| Wind für Montag | 10.10.04 - 18:27 | Kann mir jemand sagen wo es morgen guten wind haben könnte?
Traue den Wettervorhersagen nicht mehr allzu stark, nachdem wetter.com für heute nachmittag am bodensee 3 bft. gemeldet haben und praktisch nichts da war!!!
merci marco
| Autor: Marco

| Viewed 25x
Mitteilung schreiben...
Diskussions Thread:
in bordeaux windets glaub dä ganz wii weg!!!! | stephi 11.10.04 - 10:44
| 
glaub nid dasäs im ländle ch windä wird hüt,leider het au ziit! weiss eifach dasäs in holland, hyeres und ivorallem in la rochelle vom brüdischdä inälat!!! wieviel täg hesch ziit............
|

| | i dä schwiiz | Marco 11.10.04 - 15:13
| bis am dunnstig. fahrä morn glaub mal an neuäburger. bin hüt am bodäsee gsi aber äs isch überhaupt nüt los gsi!!! hettisch mär ä alternativä i dä schwiiz für morn und übermorn?
|

| | meteo | Bombo 11.10.04 - 17:20
| check mal s'meteo vo sfdrs.
www.sfdrs.ch/meteo
minere meinig na sind diä prognose nöd schlächt.
wenn ich geschter richtig glosed han, denn sötti glaub morn oder übermorn no föhniifluss sii, wür also heisse, dass du an urnersee fahre muesch. mit es bitz glück hettisch au am aegerisee nochli wind, aber denn müessti dä föhn scho zimli starch sii und ich glaub eher, dass das nöd dä fall wird si.
bi bise so wie hüt isch sicherlich dä neueburger, bieler, murte oder bodesee di richtig adrässe. häsch hüt wahrschinli eifach päch gha.
|

| | Sturm | Reto 11.10.04 - 21:52
| betreffend la rochelle
heute war sturm, mit Regen und Blitz wahrscheinlich jedoch nicht so toll
|

|
Mitteilung schreiben...
|
|