Partner:

Abflug... - Windsurf Forum

Zurück zum Forum

Abflug...01.09.04 - 19:27
hey Bombo, wenn düsisch genau?
PS: how about the drink-session?

Autor:
Hawaiigirl

Viewed 57x

Mitteilung schreiben...

Diskussions Thread:

the last days of bombo - r.i.p.Bombo
01.09.04 - 22:05
hossssaaaaa!

ja säg nüt, diä verd.. ziit secklet eim mal wieder gwaltig devo...

ich flüüge am 11. sept... im prinzip s'beschte datum, well da wird wahrschinli jede flugpassier vo obe, vo vo une, vo vore und vo hine (wär i doch nur schwul, denn wür is wahrschinli no geil finde...) prüeft werde... hehe...

und ja, liebi soulriders und soulridine, grad vorweg: natürli leg ich turnschueh aa...

wärum? hä ja, normalerwiis tüends eim halt bimene masseunfall i dä turnhalle ufbarre und wenn mer kei turnschueh aahät, denn lönds eim wahrschinli irgendwo dusse, wo's chalt und nass isch... ihr wüend eu also kei sorge mache, han a alles dänkt.

und wenn dä flugi scho mal dobe isch, denn chunnt er ja au wieder abe. und wenn sie nicht gelandet sind, dann fliegen sie noch heute... (d'frag isch nur wo...).

ja ja... so nimmt also s'kapital "bombo" sis ändi. s'isch schön gsi mit eu und ich bin sicher, ihr werded für mich es aaständigs plätzli finde.

so jetzt, aber jetzt wieder zrugg zur realität, chan ja wohl nöd sii, dass dä parkplatz nr. 1 in berlinge für immer frei bliibt, nur well dä bombo gfalle in jeri gfunde hät und nümm hät hei welle... hehe...

ich reise also am 11.9. ab und chumme am 3.10. wieder hei. hoffe natürli scho, dass es entsprächends empfangskomitee organisiert wird. mit eusere liebe usseminischterin galmirä han i uf jede fall scho en deal usgmacht.

aber bea, dä bescht chunnt ja na (so wäge drinkabig etc...): wenn ich hei chume, denn dörf ich genau für 2 wuche go schaffe, bevor's mich denn für knappi 4 wuche in chrieg verschlat? bin bis 12. november in the army...

sosi, das wär's mal wieder. live us steimur, det, wo d'chüeh sich no s'gsicht abschläcket, bevor's denn vo mir uf em teller abgschläcket werde. jawohl. amen.

wiä usem staubsuuger!surferjoe (Gast)
01.09.04 - 23:27
he< bombo, bisch nervös? ich wärs au, denn brasilien isch eifach genial!(nöd nu wägem surfä!)
bi anno 89 serschtmol dännä gsi. öppa 150km nördlich vo Fortaleza. ich vergiss da niä: tag und nacht wind, so regelmässig und warm wiä usem staubsuuger. alli fischerschiff händ segel gha, keis einzigs än motor. bi di ganz zit mitemene 5dreier segel uf em wasser gsi. ha nummä das gha aber shett immer passt!!!
have a nice trip & alohaz
surferjoe

surferjoe (Gast)
es bitzeli...Bombo
02.09.04 - 07:33
moika surferjoe!

hehe... klaro, es bitzeli bin ich's natürli scho - han kei ahnig, was mich det äne erwartet. dä mr. house of surf (peti) isch zwar erscht chürzlich däne gsi, denn dä aerial hät no verzellt und jetzt ebe au na du - und all drü verzelled würkli nur positiv. und dennoch frögt mer sich natürli, wow, stimmt ächt das au alles? hehe....

uf jede fall freu ich mich gwaltig, well ich glaub, es isch scho bald wieder 3 wuche her, wo ich so richtig fett s'letscht mal uf em brättli gstande bin - willkomme i dä schwiiz...

findi übrigens geil, wie du immer so im detail weisch, wie's bim surfe gsi isch. ich gsehs amigs bi dine vorschläg für dä reto, wenn er bi dä froschfrässer echli umenandkurved. mach wiiter so mit dine ratschläg - diä sind wertvoll und spannend!

see ya und en schöne tag.

hej bombo...AERIAL
02.09.04 - 10:27
ob frontloop oder backloop, alles kinderkram, wenn du erstmal eine erfahrung mit der brasilianischen blaskultur und den ultimativen
gummiärschen gemacht hast!

Komm auch mitseimen
02.09.04 - 11:08
so in dem fall muss ich auch nach brasilia. ui ui bombo das tönt ja ganz vielversprechend.

hö hö hö

cu simon

Bericht!!!reto (Gast)
02.09.04 - 11:10
hey bombo

wir erwarten dann natuerlich einen live bericht mit allen details ueber taegliche und naechtliche front und backloops hehe

a surfers life is a hard life

reto (Gast)
schwere aufgabeBombo
02.09.04 - 13:27
hei ei ei... da werden mir ja wieder gaaaaaanz schwere aufgaben zugetragen... hehe... ich würde mal sagen, wenn reto in frankreich seine nächtlichen aerials bekannt gibt, dann könnte ich es mir durchaus auch vorstellen, euch über die trantionelle blas- und gummiärschekultur zu orientieren...

doch wehe, es stimmt nicht und es herrscht dort flaute in allen lebensbelangen... dann wird abgerechnet!

ahoi!

Hoher Nordenreto (Gast)
02.09.04 - 14:04
Du musst wissen das ich hier im hohen NOrden bin sozusagen, also alles etwas kaelter ist und so als im feurigen brasil

aber ich versuch heute mal einen aerial hinzulegen, vielleicht gibts ja auch einen table-job mal gucken haha

hat ja auch keinen wind und keine welle hier, was soll man denn da machen

surf the bars

reto (Gast)
bombos secretpeti
02.09.04 - 19:15
salü bombo

ech wörd mech fröie ond aschliessend ned allzu vel verzelle. de wersch gseh: jeri rocket tag ond nacht (wenn du magsch warte, bes de usgang am halbi zwöi i de nacht afod)

enjoy alll of it.... ond schlitz äs paar wälle för mech

bombo's instant grillBombo
02.09.04 - 23:12
ja, da häsch du natürli rächt. ich wür meine, diä gschichtli verzelle mer denn lieber mal amene schön grosse lagerfüür nachemene verdammt geile surftag... und wenn's keis lagerfüür git, denn han ich ja immer no mini bombo's instant grill!! wär übrigens no interesse hät, ich han immer no sottig! verchaufspriis Fr. 5.-- (chönd bi jedere surfsession bi mir im bus kauft werde!!) dänket dra, dä herbscht chunnt und mit em herbscht chunnt au d'kälti! und was git's denn schönners, als sini händ mit em schätzeli zäme vor emene schöne heisse... ... bombo's instant grill z'wärme? hä? cheminée? äh was, das isch öppis für alti säck. mir läbed hüt imene neue ziitalter! also, ziend eu en instant grill ine, wer eine hät, isch debii, wer keine hät, isch ähm.. ähm... gliich en geile siech. tja.

Ciao "Instant-Grill"CH00DUD
03.09.04 - 07:40
Also das mit däm Instant-Grill chan ich nur bestätigä. Händ am Gardasee mit so eim äs schöns Poulet grillt und üs au chönä ufwärmä. Isch ächt ä guäti Sach!!!
Das wär doch no ä Idee für Soulrider: Instant-Grill mit Soulrider-Logo druf

instant - grill *eot*seimen
03.09.04 - 09:02

Instant - Grillseimen
03.09.04 - 09:04
Hey hey
die idee waer nicht mal so schlecht.

cu simon
p.s besorgrgt mir die Hersteller Adresse.... Next Year why not!!!

schönen urlaub!nathalie (Gast)
03.09.04 - 12:34
hey bombo, wo ich grad mal wieder hier rein schau wünsch ich dir doch auch noch nen schönen urlaub mit wellen, wind und gscheitem lagerfeuer!

nathalie (Gast)
gracias!!!Bombo
03.09.04 - 14:20
muchos gracias, senorita! mer gseht sich sicher bald mal wieder.

und seimen: adresse folgt!! hehe.. ich gseh scho, in zuekunft hät jede verdammti surfbus so nen fucking instant grill inside.. smile...

all dene, wo hüt namitag frei händ oder sich suscht wie verusse chönt vergnüege - gnüüseds! da im büro wird's immer wärmer und wärmer...

bombogrill...AERIAL
03.09.04 - 14:57

hier eine alternative zum bombogrill, erzeugt ebenfalls hitze..., übrigens dude, wenn es dir heute zu heiss ist, dann sehe ich schwarz für dich in jeri, take it easy, der countdown läuft...

jeri is blackBombo
03.09.04 - 15:50
... ich seh gerne schwarz in jeri... hehe... am liebsten in streifenform und nicht länger als 1 mm....

hehe....

die raumtemperatur im büro ist soeben um das 15fache angestiegen...

ehresachsurferjoe (Gast)
03.09.04 - 22:12
ya man

da mit dä rotschläg isch doch "ehräsach" . s'macht spass em reto sini reis bi de "froschfresser" zverfolgä. ich selbär schtoh allerdings meh uf auschtere. diä giits i de bretagne frisch us em atlantik und händ übrigens ganz spezielli nebädwürkige. nid nu bim surfä!!!

mafia rules........ surferjoe

surferjoe (Gast)
bom viagemsurferjoe (Gast)
10.09.04 - 21:23
bom viagem & muito vento!!!!!!!!!!!

cumprimentar surferjoe

surferjoe (Gast)
10.09.04 - 21:23

cumprimentar surferjoe

surferjoe (Gast)
10.09.04 - 21:24

cumprimentar surferjoe

surferjoe (Gast)
adios...Bombo
10.09.04 - 22:31
wow, gerade 3 mal geglückwünscht, da kann ja nichts mehr schiefgehen!

surferjoe, ich danke dir für deinen segen und allen anderen wünsche ich natürlich eine tolle und windige zeit und schaut einfach, dass wenn ich anfangs oktober wieder nach hause komme (gemäss flugticket, möchte jedoch noch nichts versprechen...), dass dann noch der eine oder andere herbststurm vor der türe steht....

mein nächster eintrag kommt dann hoffentlich direkt von jeri - ich sage adios und bis ca. in 24 bis 72 stunden wieder auf der anderen planetenseite...

Mitteilung schreiben...

Soulrider.com 2008

SOULRIDER is a registered trademark
Action Blog
Funsport News
Soulrider Blog

Soulrider Shop
Get your Soulrider T-Shirts,
Beanies, Stickers, and more.