Partner:

wetter-fuzzis - Windsurf Forum

Zurück zum Forum

wetter-fuzzis27.08.04 - 17:25
rätselhaft

na bravo... das wissen wohl auch nur wieder die götter, woher die fürze kommen...

Autor:
Bombo

Viewed 35x

Mitteilung schreiben...

Diskussions Thread:

tsss...Hawaiigirl
27.08.04 - 19:00
na bravo...genau das meini au!
Wa meinsch, gasch es wo as Nass, Bombo? Oder sus irgend öper?

supi dupeti
27.08.04 - 19:49
so, jetzt hemmers gschänk. nochdem mer 2 wochänd hammerhafte wind gha hend, möemmer jetzt met nüd vorlieb nää.

was sölls: ech ha geschter eh mine skate verchauft ond ha im momänt keis brätt- ond das met enere eigene surfschuel, sache geds!!!!!

wenn's morn irgendwo lufted, lüted mer aa. ech be zom sörfe bereit

wie jetzt...?Hawaiigirl
27.08.04 - 20:01
Wie jetzt, zum sörfe bereit??? Ha gmeint Du heigsch kes Board me? Da mueses aber zimlech blaase dases sogar nur mit Tuech langet ...
Aber hend ja di ganz Wuche Wind gha...

büssli putze / wakeboardeBombo
28.08.04 - 00:46
soso... für alli arbetslose wo unter dä wuche gnueg wind gha händ und für alli pädagoge, wo keis brättli meh händ aber immer no vom surfwahnsinn tribe werded:

dä bombo hät glaub s'surfe am samschtig ziemli definitiv abhaked. kack namal. und dä zweiti scheiss isch, dass ich mal gseit han, dass ich mis büssli - sobalds mal kei wind hät - putze tuen... oh mann, das chas aber nöd würkli sii, dass ich das jetzt öppe morn in tat und wahrheit umsetze tuen.

peti: gasch morn go wake? what's about you bea? wake at lake floor?

bla blapeti
28.08.04 - 08:08
jo, es muess verdammt blose, ech ha nor no äs 73l und äs 82 l waveboard. ech glaube, das weekend werd wohl eh nüd met sörfe- mol luege

ahaseimen
28.08.04 - 09:20
aha peti so ist das also. dachte das selbe wie hawaiigirl. aber ich dachte schon, das wär ja wohl ein witz wenn bei dir nicht noch irgend wo ein brettli rumliegen würde. aber 73 liter ist dieses weekend sicher zu wenig.
ich hätte dir noch ein 100 l starboard.

kannst es für 350 chf haben.

urner?Bombo
28.08.04 - 09:21
geht jemand von euch an den urner? ich glaube, nachdem ich jetzt des fuzzis prognosen angeschaut habe, dass ich definitiv zu hause bleibe. wer weiss, vielleicht luftets morgen ein wenig besser.

hasta la vista.

nö bomboseimen
28.08.04 - 09:47
nö bombo ich bleib auch zuhause. geh mit ein anzug kaufen. weist ja schon für was.
greetz simon

Anzug...?Hawaiigirl
28.08.04 - 10:20
Ja aber Simon: nur weil Du na es Glacé mit mir darfsch ga schlemmä bruchsch Dir nid extra än Anzug ga zchaufä...:)
Nei verzell mal! hüratisch????

wind am urnerpeti
29.08.04 - 12:25
jo, jo, do henders weder verpasst.

ech be also am urner gsi, aber die thermik chonnd emmer spöter. s esch erscht ab am halbi föfi öppis worde, denn allerdings ger ned schlächt. ech be aber om die zyt scho vel zfuul gsi, um no einisch vom gruobbach uffe zlaufe ond alles gerödel go zhole. ha mech halt mental uf s hälferfäscht vo de beachparty 04 vorbereitet- wow, das heds de au bruucht. s hälferfäscht esch no besser gsi, als beachparty.

hüd aber bliib ech dehei ond luege ä chli zu mim chopf (de tued nämlech no chli komisch)

kein windReto
28.08.04 - 11:50
auch in der Bretagne bewegt sich nix im Moment... auch die Welle ist mikrig... naja... denke das ist die Ruhe vor dem Sturm, da ja schon bald Sept ist wirds wohl bald abgehen!

Also Buessli putzen, Finne wetzen und Fussschlaufen anziehen...

Mitteilung schreiben...

Soulrider.com 2008

SOULRIDER is a registered trademark
Action Blog
Funsport News
Soulrider Blog

Soulrider Shop
Get your Soulrider T-Shirts,
Beanies, Stickers, and more.