Partner:

:-( Dringend!! - Windsurf Forum

Zurück zum Forum

Dringend!!16.08.04 - 14:14
Dringend:

Ich suche von einer alten F2-Mastverlängerung (wird z.B. für F2 Comet benötigt) den Vorliekspanner.

Kurze Beschreibung: Teil ist aus Metall, hat 2 Rollen daran und man kann es in die Mastverlängerung einführen.

Wer hat noch ein solches übrig? Wer kann evtl. die ganze Verlängerung abtreten?

Bitte Mail an swiss_shaker@hotmail.com oder Natel 079/431 97 79. Selbstverständlich werdet Ihr entsprechend entschädigt.

Gruss Nick (Bombo)

Autor:
Bombo

Viewed 42x

Mitteilung schreiben...

Diskussions Thread:

MastverlängerigMarco
17.08.04 - 19:51
isch das so äs rosarots teil wo mär mit ärä schinä chan ufd mastverlängerig ufsteckä?
dänn hetti nämli no so eis vomänä uraltä sägäl...
gruäss marco

yep, genau!Bombo
17.08.04 - 20:37
ja genau. han jetzt sogar no eis gfunde binere churze maschtverlängerig, brüüchti aber evtl. no eis für di langi.

wenn du's nümm bruuchsch, bini dankbarer abnehmer. tues aber bhalte, wenn du no vor häsch, mit dem sägel bzw. mit dere verlängerig go schreddere. f2 hät mir nämli mitteilt, dass diä s'ganze lager ufghobe heged und mer sottig teili niened meh bechunnt.. ächz.

merci für's naaluege.

mastverlängerigMarco
17.08.04 - 21:54
eigentli bruuchis nur sältä. nämli dänn weni dä fründin surfä biibringä uf ämä grossä f2...
aber falls du mir chenntisch sägä wiä ich mis sägäl chan spannä mit minärä mastverlängerig und glich no ufs das f2 (fun'n'function) bringä chasch äs haa.

f2 forever... Bombo
17.08.04 - 22:56
hehe... du bisch en glatte. genau das chönnt ich ja au dich fröge.. hehe... ich bruuches nämli genau für dä gliichi zwäck wie du. min schatz hät au chürzlich aagfange mit lerne - nur isch es bi eus grad umgekehrt: mir händ zwar es geils neilpryde sägeli (core, 4.1) mit emene neue maschte (370, 100%), nur... en alte f2-comet mitere alte maschtschine.

geschter jedoch hät mir en nachbar gseit, dass mer bi dä powerjoint schiinbar das metallteil chan useschruube. wenn das natürli stimmt, so chönnti en neue maschtfuess näh, würdi dete das alte metallteili drufschruube und voilà, der f2-mastverlängerung sei das ende vorprogrammiert!!

ich wird dich uf emem laufende halte, söttis veränderige gäh. aber ich säge dir, letschti hettis nöd vil bruucht, und ich hetti us dem comet chliiholz gmacht und es neus brättli zuetaa. irgend so ä aafänger-rettigsinsle, hauptsach mitere neue maschtspur...

überdimensionals sägälMarco
18.08.04 - 16:31
bi mir gseht das so us, dass d'fründin (rächt chli) mit ämä 6.5er supernova muäss surfä!!! mir händs sägälufälupfä stadium jetzt mal erreicht
ja dämfall bruuch ich das teil momentan no sälbär wenns da kei improvisiärti lösig git.
gruäss marco

andere vorschlagBombo
18.08.04 - 17:25
wenn du aber wettisch, denn chasch vo mir es f2-sägel für sie ha. es isch glaub 4.5 oder 4.6 gross und i sehr emene guete zuestand. das wiederum chönntisch denn mit dinere verlängerig kombiniere.

ich dänke, en unchoschtebiitrag vo ca. 50.-- bis 70.-- plus versand oder abhole isch aagmässe. chasch es dir ja mal überlegge.

grüessli, bombo

zu sältäMarco
19.08.04 - 15:20
hey bombo merci fürs aagebot... aber mir gönd zu sältä gha surfä als das äs sich würdi lohnä... ich chauf mär sowieso uf diä nöchsti saison no eis oder zwei chlineri sägäl...
gruäss

Mr unknownNils
17.08.04 - 21:54
Hoi Bombo

Mit der Mastverlängerung kann ich leider nicht dienen.

Bezüglich Photo wo Du mich als Mr. Unknown beschreibst.

Ich habe Dir einmal mein Handy zu Hilfe gegeben, wo Du den Schlüssel im Auto eingeschlossen hast und Du erinnerst Dich nicht mehr?

Zur Erinnerung, Hammertag in Yvonand (Du und Kollege mit zu grossesm Segel und Schlüssel ist im Auto).

Nein nein im Ernst, logisch erinnerst Du Dich nicht an mich, ist ja auch schon lange her (letzte oder sogar vorletzte Saison?).

Auf jeden Fall schön, dass Du immer soviel schreibst auf Soulrider, so gibt es immer Mal wieder was zu lesen oder zum schmunzeln.

Also see you on the water
Nils

yvonand!!Bombo
17.08.04 - 22:50
yvonand - 24.9.2003

nein, nicht wahr!! du bist der nils, der tatsächlich in yvonand mir sein handy geborgt hatte? wenn ich mich richtig erinnere hast du noch etwas vom geschäftshandy gesagt, nicht wahr? hei ei ei, wie klein doch die welt ist.

heilandsagg, ich erinnere mich noch sehr gut! du warst so quasi mein retter an diesem tag! übrigens, es war der 24.9.2003, also beinahe ein jahr!

nils, erstens: mr. unknown war nicht böse gemeint, aber wenn ich jeweils einen namen nicht kenne, so schreibe ich "unknown" und meistens meldet sich derjenige ein paar tage später...

zweitens: im nachhinein nochmals herzlichen dank für deine "brüderliche" art in yvonnand. es mag komisch klingen, aber das nächste mal - ich hoffe, das ist schon bald - hast du was zugute. du sagst jetzt natürlich, ne, ist schon gut, aber weisst du, das war ein so geiler tag dort, das ist es mir wahrhaftig wert!

in der beilage siehst du ein foto, welches wir an diesem tag geschossen haben.

nils, nochmals lieben dank und bis bald wieder - so hoffe ich (habe ja wie du sicher gelesen hast den ultra geilen samstag wind verpasst...). evtl. am weekend am urner, muss mal schauen.

thanks, bombo

Mitteilung schreiben...

Soulrider.com 2008

SOULRIDER is a registered trademark
Action Blog
Funsport News
Soulrider Blog

Soulrider Shop
Get your Soulrider T-Shirts,
Beanies, Stickers, and more.