|
|
Soulrider Menu |
|
|
|
Content
|
|
|
|
Windsurf Content
|
|
|
|
 |
 |
|
|
Partner:
|
|
|
|
Jericoacoara - Windsurf Forum
Zurück zum Forum
| Jericoacoara | 03.08.04 - 16:34 | Hello Düüüüdes!
war schon jemand von euch in jericoacoara (brazil) und kann mir dort eine unterkunft empfehlen?
danke und gruass
| Autor: Chikka (Gast) | Viewed 46x
Mitteilung schreiben...
Diskussions Thread:
| gehe bald | Bombo 03.08.04 - 17:06
| hossa
werde am 11. september dort hin fliegen. aber der peti von "house of surf" ist gerade dort, kommt bald einmal nach hause.
wann gehst du?
|

| | evt. im november | Chikka (Gast) 04.08.04 - 07:46
| guata morga bombo (hei du hesch ja geschter geburtstag gha - häppi börsdei )
i gang evt. im november für 2 wucha. luagsch du vor ort für transfer, unterkunft etc.? und z'surfmaterial nimmsch sälber mit? wia lang gasch überhaupt? SORRY, HUFA FRAGA!
Liabs Grüassli Chikka
| Chikka (Gast) | | gracias! | Bombo 04.08.04 - 08:59
| hossa und guetä morgä!
merci für d'gratulation, chan mer natürli immer bruuche... vorallem wenn all säged, wie alt dass mer jetzt uf's mal isch... ächz.. 
ich gange am 11. september (kännsch das datum...) für 3 wuche nach jeri. evtl. han ich dä fehler gmacht, dass ich alles vo dä schwiiz us bueched han (pauschal über spinout reisen). das hät zwar dä vorteil, dass ich mich weder um transfer, no um flug und unterkunft han müesse sorge, hät aber au dä nachteil, dass es VERDAMMT viel choschte tuet. okay, ich mein, dä flug wäri eh tamitüür, aber ich behaupte, mitere sälbschtorganisation vom transfer und unterkunft hetti wahrschinli scho es paar hundert fränkli chönne spare. jä nu. es sind ferie und det söll mer dä grosche und 3 mal dreihe.
s'surfmaterial nimm ich nöd mit und zwar nur us eim grund: han en vergliich gmacht, wieviel dass es mich koschtet hetti, wenn ich's mitgno hetti und was dä priis für 3 wuche materialmiete isch. und siehe da! es wäri glaub nöd mal ganz en hunderter günschtiger cho, wenn ich's mitgno hetti. und dä knappi hunderter isch es mir denn halt wert gsi, dass ich s'material vo det äne nimme. zudem chan i so grad wieder material teschte, was i suscht au nöd hetti chönne. und uf dä andere siite schon i au no mis eigene material, somit lueg ich das nöd würkli als ufpriis aa.
sosi du, jetzt han i aber en huufe gschribe - wenn du wiiteri frage häsch, nur zue, eifach fröge. oder no besser: du chunnsch im september eifach mit. han nämli immer no platz i dä unterkunft.
adios und es schöns tägli!
|

| | ...chasch di tröschta.... | Chikka (Gast) 04.08.04 - 10:03
| .. han scho as halbs jährli meh uf am buggel als du... sniiiiffff
| Chikka (Gast) | | oh, das war zu früh abgeschickt... | chikka (Gast) 04.08.04 - 10:06
| han mi aigentli no für dini tips und infos wella bedanka, bombo. MUCHAS GRACIAS. i muass jetzt zerscht mal luaga obs überhaupt klappt mit mina feria, aber der hammer wärs sicher, döt in brazil....
HAVE A NICE DAY AND A LITTLE ALOHA ON EVERY RIDE
| chikka (Gast) | bündnerland...?  | Bombo 04.08.04 - 18:01
| säg, füehrt dis dialekt eigentlich is bündnerland? irgendwie chunnt mir das bekannt vor... 
mach doch wenn du mal ziit vo dir häsch es member-profil, denn gsehn i, wer sich hinter em chikka versteckt... 
ja, und lueg doch, öb's mit dä ferie würdi klappe, wäri uf jede fall ä tolli sach.
feel the spirit in your heart... bombo
|

| | ... jeri muass warta.... sardegna wir kommen.... | Chiiiikka (Gast) 20.08.04 - 15:51
| ja bombo - püntnerland - hesch rächt gha
mis büdget laht jeri im momänt leider chli im stich, sniff
aber miar hend üs jetzt entschieda zum im oktober 2 wucha uf sardinia z'cruisa letscht jahr han is hammer preicht mit wind döt, yiahhh
danka diar ufjedafall für dia viela tips und i wünscha diar super feria mit vil wind, wälla und caipirinhas!
greez us davos und a little aloha on every ride
| Chiiiikka (Gast) | | sardinie!! | Bombo 20.08.04 - 22:03
| ou cool! sardinie isch ja sicher au mega schön! und wind hät's ja schiinbar au en huufe. was ich no so ghört han isch, dass mer au mal dä schritt sötti wage, nöd immer nur in porto polle umez'cruise sondern dä küschte na richtig süde fahre. schiinbar muess es meeeega schöni spots unterwägs haa.
dä dani us luzern (hät en düütsche dialäkt) chönnti jetzt da meh verzelle, aber ich glaub, er isch "no" kein soulrider - d'chance, dass er das jetzt also list isch eher chlii.
uf jede fall wünsch ich dir/eu tonnewiis spass und zfriedeheit, viel viel viel viel wind, abentüürlichi erläbnis und no ganz wichtig: chömmed wieder gsund und mit emene lache im gsicht hei!
adios, bombo
|

| | Brasil....What else? Tom und Jerry / Florianapolis | (Gast) 21.08.04 - 02:07
| Jeri soll geil sein...Gregi war letztes Jahr da und es soll recht friedlich sein...2Wochen ununterbrochen
4.0-4.7
Unterkunft ab 25.- Doppelzimmer...also
12.5 Person...
Gregi und ich überlegen uns auch im Oktober da hin zu gehen...
ABER:
-es hat keine geile Abreitwelle
-gute Sprungwelle
Ich überlege mir Florianapolis....
im Süden da solls Fette Brecher haben
...Kauli Seadi kommt von da...
Cheers
| (Gast) | komme gerade aus jeri | peti 21.08.04 - 06:47
| backloop in jeri

aloha
war gerade für 5 weeks in jeri- ultimativer spot, leider gibt es keine guten wellen zum abreiten. da muss man bis november warten und dann werden die auch nicht grösser als 2 m. zum springen aber ist das revier der hammer. eine bucht im luv von jeri findest du ideale sprungrampen.
best sail für mich als 80 kg brocken war 4,2- 5,3- herzilei, was will man denn mehr??? war immer auf meinem 80 l goya waveboard unterwegs.
unterkünfte findest du locker vor ort, nur das mit dem bustransfer und dem eigenen matos hat so seine hacken. der busbetrieb garantiert nicht dafür, dass das windsurfmatos auch mitgenommen wird.wir mieteten einen pick up und düsten su nach jeri.
für alle , die in naher zukunft da hin gehen- freut euch: es wird euch gut reinkommen
greetz
peti
mr. houseofsurf
|

|
Mitteilung schreiben...
|
|